My life is fuckin'...

Őszintén az életem nagyon gyorsan gyorsan telik, egyik nap még hétfő, a másikon pedig már újra vasárnap. A közben eltelt idő jóformán kifolyik a kezem közül, mondhatni. Azért írok blogot, hogy észben tartsam, hogy mi mikor történt velem. Hasznos. Felettébb hasznos.

Friss topikok

starts now :D

2011.04.18. 19:26 | Zója | Szólj hozzá!

Észben tartani sokmindent nagyon nehéz, főleg egy hozzám hasonló tipikus mázlistátlan embernek.  Ezért arra a megállapításra jutottam, hogy írok egy blogot, még ha csak magamnak is. :D Reménykedek azért pár olvasóban, aki érdeklődik majd ezért. A káromkodásért a címben, hát bocsánat. :I

Ma egész nap itthon voltam. Betegségre fogtam, hogy nem tanultam és itthon kell maradjak. Bejött, bár egy picit bűntudatom van, mert kishugom fellépésén sem voltam. Ez így sajnálatos. Ja amúgy bemutatkoznék, Zója vagyok, 17 éves és rendkívül bohém gondolkodású. Vagyis inkább néha fura. Meg állítólag morbid a humorom... Ehhez nincs hozzá fűzni valóm. :/ :D 

Ez egy eléggé vérszegény bejegyzés, de mivel ma itthon dekkoltam, így nem is tudok írni. :D Mert szerintem arra senki sem kíváncsi, hogy hányszor főztem teát. :D Na jó, bevallóm négyszer. Mániákus tea fogyasztó vagyok. Beőlem élnek az indiai teafa-levél termesztők. Reménytelen eset vagyok. 

Most egyenlőre elköszönök, holnap újra jeletkezek. 

Szerelmet, rakétákat, és jóéjt. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://mylifeisfucking.blog.hu/api/trackback/id/tr82837631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása