My life is fuckin'...

Őszintén az életem nagyon gyorsan gyorsan telik, egyik nap még hétfő, a másikon pedig már újra vasárnap. A közben eltelt idő jóformán kifolyik a kezem közül, mondhatni. Azért írok blogot, hogy észben tartsam, hogy mi mikor történt velem. Hasznos. Felettébb hasznos.

Friss topikok

intresting.

2011.04.21. 20:55 | Zója | Szólj hozzá!

Tegnap egész nap rohantam, semmire nem volt időm, így blogolni sem, de mivel ma csak itthon ültem, ezért a tegnapi eseményeket mesélem el. Reggel egészen könnyen keltem 5.50-kor. Csodálkoztam is. Aztán elmentem suliba, ahol diák-hét volt, így a sport csarnokba kellett menni. Hát én úgy voltam vele felmegyek ledobom a pakkom, cipeli igazából a halál. Beraktam a táskám a szekrénybe, erre elindultam, hogy majd lemegyek. Aztán megláttam Ferit, hogy ott beszélget avval a waah, ki sem mondom mivel. Odamegyek, mondom: szia, jössz át a csarnok? Erre: minek? még beszélgetek. Jó akkor bazd meg. Közbe odajött Janika is, és így mind a hárman átmentünk. Nem volt értelme. Kb. olyan 10 óra körül elmentünk korizni. Vagyis a többiek koriztak, én meg napoztam. Kérem, én nem űzök ilyen komoly fájdalmat igénylő sportokat. :D Aztán hazajöttem, szokásos tortúra. Este 9-kor mentem a Ligetbe, a többiek már ott voltak. Leültünk, vizipipázni. Szegény Niki rosszul volt, és fájt a feje, így olyan 10 körül már indultak haza. Kocka, Feri meg én elmentünk kajálni a Speed-be. Én a szokásos cucu módon ettem, megint. Ezután Feri indult haza felé. Mi, Kockával úgy döntöttünk, hogy sétálunk még. Kb. még 3 órát beszélgettünk, és nagyon jól esett, hogy azt mondta, hogy neki elmondhatom. Nagyon köszönöm neki. Eléggé bensőségesre sikeredett a beszélgetés, és sohasem gondoltam volna, hogy pont ő lesz, akinek kiöntöm a szívemet. Tanulságos egy beszélgetés volt, annyi biztos. Egyszer még el is sírtam magam. Nem szeretk mások elött sírni, de sajnos a könnyek azok, amiknek nem lehet parancsolni.

Szerelem, Rakéták és jóéjt. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://mylifeisfucking.blog.hu/api/trackback/id/tr652845962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása