My life is fuckin'...

Őszintén az életem nagyon gyorsan gyorsan telik, egyik nap még hétfő, a másikon pedig már újra vasárnap. A közben eltelt idő jóformán kifolyik a kezem közül, mondhatni. Azért írok blogot, hogy észben tartsam, hogy mi mikor történt velem. Hasznos. Felettébb hasznos.

Friss topikok

happy.

2011.04.19. 18:15 | Zója | Szólj hozzá!

Sikeres felkeltem időben ahhoz, hogy elkészüljek, és sikeresen maximum 5 perc késéssel beérjek. Első órán matek tz. Fogjuk rá, hogy készültem, és fogjuk rá, hogy sikerült. Az utóbbi időben túltermelem a boldogság-hormont. Ha kellemetlen dolog ér, még annak is örülök. Nem értem magam, de ha érteném magam, akkor lehangolt lennék, így meg minden pompás. A második órám, egy művészet történet volt, ami hát hogy is mondjam, szokásosan telt. Üvöltözés, megsértődés, ( nem én, én csak nevettem) és egy kettes. :S A Pantheon építészeti felépítéséből. Remek. :/ De ennyi baj legyen. Aztán 3 rajz, amin bent volt a világ leghelyesebb divattervezője. Bálint. *-* Ja igen, mellékesen, mint divattervező tanulok egy művészeti középiskolában. Mivel Mivel diák-hét van, így három óráról mi így elszállingóztunk négyen, és inkább Bálintoztunk. Oké, ez olyan tipikus rajongó üzemmód... Érdekes dolgot tudtam meg, vagyis jöttem rá, vagy hogy mondjam, tulajdonképpen azt vártam, hogy rosszul esik, de full hatástalan volt. Úgy érzem, nyertem. Igazam lett, mint mindig. *Taps-Taps* Büszke lehetek magamra. -____-' Na, de Valentin azt hiszem már vár egy cigarette-ra. Úgy hogy:

Szerelem, Rakéták, és jóéjt. :)

U.I. : Adam Lambert fan lettem. :/

A bejegyzés trackback címe:

https://mylifeisfucking.blog.hu/api/trackback/id/tr542840324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása