My life is fuckin'...

Őszintén az életem nagyon gyorsan gyorsan telik, egyik nap még hétfő, a másikon pedig már újra vasárnap. A közben eltelt idő jóformán kifolyik a kezem közül, mondhatni. Azért írok blogot, hogy észben tartsam, hogy mi mikor történt velem. Hasznos. Felettébb hasznos.

Friss topikok

fustrating.

2011.04.29. 14:37 | Zója | Szólj hozzá!

Oh, édes istenem ilyen napot.... :z Ez valahol ott kezdődött, hogy kb. 2 napja úgy fáj a nyakam, hogy üvölteni tudnék, a másik, hogy egész éjszaka lázasan fetrengtem, azt se tudtam mit kezdjek magammal. Ez kezdődött ott, hogy tegnap, ahogy hazaestem a suliból, kegyetlenül éreztem magam, így lefeküdtem aludni. Amikor felkeltem, már annál is rosszabbul voltam, de úgy voltam vele, hogy majd jobb lesz. Hát nem lett. Este 9-kor lefeküdtem aludni, hátha jó lesz, megint nem lett jobb. Hajnal 1-kor felkeltem, kimentem inni egy pohár vizet, de menni is fájt. Ahogy jöttem vissza a szobámba, rájöttem, hogy melegem van, így kinyitottam az ablakot, lefeküdtem, és kb. 5 percel később fáztam, így becsuknam. Újabb 5 perc múlva megint melegm volt, így újra kinyitottam. Hajnal 4-kor arra keltem, hogy fázok, így becsuktam. Őrület. Na igen, folytatom :D. Aztán sikeresen késtem 5 percet első óráról. De mivel tervezés óra volt, és éppen nemezelünk, így nem volt túl nagy jelentősége. Egészen szép nemez lapot készítettem. Fő témája a négy elem találkozása. Nem kell nagy dologra gondolni, csak 4 csigavonal van rajta, amik különböző színűek, és egymásból indulnak ki. De az négy elem, oké. :D Második szünetbe felmentem szeretetet kodulni a 13.D-sekhez. Kocka pont akkor jött ki a teremből, megöleltem, ezután mentünk a többiekhez, ott ült Balázs a lépcsőnél, leültem mellé, aztán láttam csak hogy Peti ott beszélget Gabikával, meg ott ölelkeznek... gondoltam magamban, na nem most kellett volna nekem se odajönnöm. De istenem az a csaj, úgy néz ki mintha legyőzött volna, vagy nem tudom, de nekem az anyukám mindig azt mondta, hogy azokat a játékaimat amiket már nem hasznáok adjam oda a rászorulóknak, hát így tettem. :D Ha értitek. Ezután mentem harmadik órára, ahol végeztem a nemezel minitakaróva, vagy mi volt az. Órák után Balázzsal jöttem haza, beszélgettünk egész úton, és úgy nevettem, hogy megfájdult a fejem. Itt köszönöm meg neki. :D  Most mamát várom, hogy menjünk végre vásárolni, mert a végén megunom, és nem fogok várni. >_< 

U.I.: Olyan szép volt a királyi esküvő, majd leolvadtam a kanapéról. *-*

A bejegyzés trackback címe:

https://mylifeisfucking.blog.hu/api/trackback/id/tr282864710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása